Prisma Win ERP
Πλήρες λογισμικό που καλύπτει συνολικά τις μηχανογραφικές ανάγκες και των πιο απαιτητικών επιχειρήσεων. Διαχειρίζεται άψογα τον υψηλό όγκο δεδομένων των επιχειρήσεων με πλήρη ορατότητα και έλεγχο σε κάθε τομέα της. Εξασφαλίζει την αυτοματοποίηση των διαδικασιών, προσφέροντας ευελιξία και ταχύτητα.
Είναι επεκτάσιμο και κυρίως προσφέρει μία συνολική θεώρηση της επιχείρησης, αξιοποιώντας την πληροφόρηση που λαμβάνεται αυτόματα από τα τμήματά της. Συμβάλλει στο να ληφθούν οι αποφάσεις που πρέπει, τη χρονική στιγμή που πρέπει, σε μία βάση πλήρους ενημέρωσης, και με την πληροφορία να είναι διαθέσιμη σε αληθινό χρόνο.
Περιλμβάνει τις παρακάτω εμπορικές διαχειρίσεις:
Εμπορική Διαχείριση (5 χειριστών):
- Διαχείριση Συναλλασσόμενων
- Διαχείριση Αποθήκης
- Διαχείριση Αξιογράφων
- Διαχείριση Πωλήσεων
- Διαχείριση Αγορών
- Διαχείριση Παραγγελιών
- Διαχείριση Πωλητών
- Εικόνα Επιχείρησης – Στατιστικά
- Διαχείριση Απεριόριστων Υποκαταστημάτων
PRISMA Win Live Παραγγελίες – Εισπράξεις – Απογραφές
Παραγγελίες, Εισπράξεις και Απογραφές εκτελούνται με μεγάλη ευκολία και ακρίβεια, αφού η εφαρμογή προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό εργονομίας και πλούσιας πληροφόρησης! Ο χειριστής μπορεί να επαληθεύσει και να πιστοποιήσει τις οικονομικές υποχρεώσεις του πελάτη και να καταχωρήσει παραγγελίες με ασφάλεια, με δυνατότητα άμεσης αποστολής στο back office ανά παραγγελία ή μαζικά στο τέλος της ημέρας. Μπορεί να εκτελέσει αναζήτηση των ειδών με αναγνώστη barcode, να επιλέξει πολλαπλά είδη σε κάθε παραγγελία, να ορίσει έκπτωση ανά είδος ή συνολικά, να εκτυπώσει την παραγγελία ή να την κοινοποιήσει μέσω e-mail. Η διαχείριση είναι συμβατή με συσκευές με λειτουργικό Android 4.0.3 και πάνω.
Λογιστική Διαχείριση (5 χειριστών):
- Γενική Λογιστική
- Διαχείριση Παγίων με αυτόματες αποσβέσεις
- Διαχείριση Εντύπων
- Intrastat
- Γέφυρα σύνδεσης Οικονομικής & Εμπορικής Διαχείρισης
PRISMA Win BI Viewer και Designer
Η εφαρμογή αντλεί και επεξεργάζεται δεδομένα από τις εφαρμογές PRISMA Win (Εμπορική Διαχείριση, Λογιστική Διαχείριση, Point Of Sale) και παρέχει πλούσια σε πληροφορίες στατιστικά (Διαγράμματα, Συγκεντρωτικούς Πίνακες/Pivot, Κάρτες Δεδομένων, Μετρητές, Χάρτες ή Λίστες) σε πραγματικό χρόνο. Η εφαρμογή σας επιτρέπει να δημιουργήσετε δικά σας διαγράμματα, πίνακες κ.α. και να ορίσετε εσείς τις πληροφορίες που επιθυμείτε να λαμβάνετε και μάλιστα χωρίς περιορισμούς στον αριθμό των αποτελεσμάτων.
Κάντε περισσότερα με επιπλέον διαχειρίσεις:
Πλήρης παρακολούθηση και διαχείριση πωλητών με στοχοθέτηση για τα ποσοστά επί τζίρου και για τα ποσοστά επί εισπράξεων, καθώς και ποσοστό προόδου με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας, βάσει τζίρου και εισπράξεων.
- Δυνατότητα συμμετοχής διαφορετικών πωλητών για κάθε είδος ανά παραστατικό,
- Υπολογισμός επιπλέον ποσοστών για συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών και παροχών για συγκεκριμένους πωλητές
- Αναλυτικά οικονομικά στοιχεία (προμήθειες, πληρωθέντα, υπόλοιπα κ.α.).
Συγκρίσεις περιόδων για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για την εικόνα της επιχείρησης και την πορεία της στο χρόνο που δίνουν τη δυνατότητα για την έγκαιρη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την εξέλιξη και την κερδοφορία της!
Η εφαρμογή διαχειρίζεται ταυτόχρονα απεριόριστες εταιρείες, χρήσεις και αποθηκευτικούς χώρους, δίνοντας, έτσι, τη δυνατότητα προβολής και σύγκρισης στατιστικών στοιχείων.
- Διαχείριση Παραμετρικών Πεδίων με δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών και υπολογιζόμενων πεδίων, στα βασικά αρχεία πελατών, προμηθευτών και αποθήκης τα οποία χρησιμοποιούνται κατ’ επιλογή ως φίλτρα στις αναζητήσεις εγγραφών, εμφανίζονται στις λίστες εγγραφών (πεδία εμφάνισης) και λαμβάνουν μέρος στις παραμετρικές εκτυπώσεις.
- Σύνδεση με Εργαλεία Αναφορών (Crystal Reports, Access, Excel....) Προσφέρει στην εφαρμογή δυνατότητα ενσωμάτωσης Αναφορών - Εκτυπώσεων, που έχουν δημιουργηθεί μέσω εξωτερικών εργαλείων με αυτόματη ενημέρωση ανά Χρήση και Εταιρεία.
- PRISMA Win Lite CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - παραγγελίες - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - παραγγελίες – αξιόγραφα - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.
- Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access και σε αρχεία .html, .csv, .txt και .pdf
Επιπλέον, τα PDF που παράγονται στις κινήσεις, είναι τύπου searchable ή native, ώστε να είναι δυνατή η ανάγνωση, αναζήτηση και ταξινόμηση βάσει του περιεχομένου τους, ώστε να υποστηρίζονται οι υπηρεσίες EDI. - Υπηρεσία online support
με επισκέψεις στο PC του Πελάτη για γρήγορη και άμεση λύση στις απαιτήσεις του (Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να βρίσκεται σε συμβόλαιο συντήρησης).